Support & FAQ
Gå på opdagelse i spørgsmål og svar omkring vores service, regnskabsprogram. Finder du ikke det svar du søger, er du mere end velkommen til at kontakte vores support.
Ofte stillede spørgsmål
Får jeg ubegrænset bogføring med i mit abonnement?
Ja, du kan uploade så mange bilag du vil uden ekstraregning. Du har uberænset bogføring i dit abonnement.
Hvilke services er inkluderet i prisen?
I Meneto tager vi os af hele regnskabsprocessen for dig.
Med vores abonnement er alt inkluderet.
Vi håndterer bogføringen af alle dine bilag (Du kan uploade ubegrænset antal bilag).
Vi sørger for bankafstemning af din bankkonto.
Vi beregner og indberetter din moms.
Vi udarbejder dit regnskab.
Hvis du har et selskab, tager vi os også af indberetningen af årsrapporten samt virksomhedens selvangivelse.
Har du derimod en enkeltmandsvirksomhed eller et I/S, udarbejder vi tallene til din udvidede selvangivelse.
Jeg har ikke bogført i flere måneder/år - kan i hjælpe?
Hvis dit regnskab ikke stemmer, eller hvis du ikke har bogført op til nuværende måned, så kan vi sagtens hjælpe dig. Så vil dit abonnement starte med tilbagevirkende kraft, så vi kan få bogført op til dato.
Hvordan adskiller Meneto sig fra et regnskabsprogram som f.eks. Dinero eller Billy eller Economic ?
Meneto er en alt-i-en regnskabsløsning. Du får et team af bogholdere, der bogfører og bankafstemmer for dig. Du får en fast revisor til årsrapporten og skatterådgivning. Du får også alt, du skal bruge til din moms og dit årsregnskab. Oveni hatten får du også et regnskabsprogram ala Billy/Dinero, hvor du bl.a. kan sende fakturaer, oprette tilbud og få et godt økonomisk overblik for din virksomhed. Det bedste ved det hele er at vores regnskabsprogram er gratis og en del af abonnementet.
Skal jeg stadig betale for et regnskabsprogram?
Nej. Alle Meneto kunder får adgang til vores regnskabsprogram helt gratis med i abonnement.
Er det nemt at skifte til Meneto?
Selvfølgelig! Vi assisterer dig med en gratis regnskabsflytning, og samtidig sørger vi for en grundig gennemgang af dit tidligere regnskab for indeværende år for at sikre, at det er helt præcist og stemmer 100 % overens.